Kadra

Beata Wróbel
Współwłaściciel
Dyrektor

Od ponad 13 lat pracuję w zawodzie nauczyciela, który jednocześnie jest moją pasją. Z wykształcenia jestem nauczycielem przedszkolnym i nauczycielem języka angielskiego oraz absolwentką zarządzania oświatą. Jestem wielką zwolenniczką podejścia pozytywnej dyscypliny w wychowaniu, dlatego Przedszkola i Żłobki Sunny Buddies opierają się o wartości równości, szacunku oraz indywidualnego podejścia do Dziecka. Dwujęzyczność oraz wielokulturowość, którą wprowadzamy i która na co dzień obecna jest w naszych placówkach przełamuje stereotypy, uczy tolerancji, otwartości i komunikacji oraz daje szanse na bliższe poznanie świata, który dla Dzieci bywa wyjątkowo ciekawy i interesujący. Rozwój człowieka od najmłodszych lat jest niezwykle fascynujący, a możliwość obserwowania zmian jakie zachodzą w dzieciach w procesie dojrzewania inspiruje mnie i tym bardziej zachęca do przebywania z nimi.

Konrad Syga
Współwłaściciel

Jestem pomysłodawcą i właścicielem Sunny Buddies. Idea przedszkola z mikroklimatem adriatyckim zrodziła się w 2017 roku, kiedy na świat przyszedł mój syn i okazał się alergikiem skórnym. Bardzo pomagały mu wizyty nad morzem, czy w uzdrowiskach. Doszedłem do wniosku, że mieszkając w dużym mieście gdzie smog i zanieczyszczenia powietrza są na porządku dziennym idealnym rozwiązaniem będzie przedszkole, które łączy naukę, rozwój na najwyższym poziomie wraz z mikroklimatem jaki możemy spotkać nad Adriatykiem. Tak powstało pierwsze na świecie tego typu miejsce. Sunny Buddies. Przedszkole jedyne w swoim rodzaju i pod każdym względem wyjątkowe.

Klaudia Ogórek
Manager

Zawodowo pedagog z zamiłowania wychowawca. Posiadam kilkuletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą, w tym czasie większość mojej uwagi skupiałam na rozwiązywaniu problemów wychowawczych i opiekuńczych z którymi młodzi ludzie mierzą się na co dzień. Niezmiennie interesuje się tematyką z zakresu socjoterapii oraz komunikacji społecznej. Nie wystarczy słuchać, trzeba umieć usłyszeć to co inni chcą nam przekazać to wciąż aktualne motto. Najważniejsze na drodze wychowania wartościowego człowieka są akceptacja, zrozumienie, życzliwość i umiejętność dawania – dając z siebie zyskujemy. Jaką jestem osobą? Otwartą, empatyczną, wytrwałą i autentyczną we wszystkim co robię. Z entuzjazmem podchodzę do nowych wyzwań. Praca z dziećmi jest takim właśnie wyzwaniem a ponadto staje się przygodą, która pozwala mi postrzegać świat z zupełnie innej perspektywy.

Karolina Groń

Mam na imię Karolina. Jestem absolwentką pedagogiki na kierunku Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna z Terapią Pedagogiczną. Interesuję się animacją dla dzieci. Kreatywność w wymyślaniu zabaw to mój żywioł. Daje mi to dużo pozytywnej energii i świetnie się przy tym bawię. Moją pasją jest taniec i śpiew. Od trzynastu lat tańczę w zespole regionalnym.

Dominika Niepsuj

Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego. Ukończyłam również studia z terapii pedagogicznej i cały czas dalej się dokształcam. Liczne kursy i szkolenia pozwoliły mi także na poszerzenie mojej wiedzy teoretycznej, natomiast praca z dziećmi pozwala mi nieustannie konfrontować zdobytą widzę z praktyką. Mnóstwo doświadczeń jakich dostarcza praca w przedszkolu, sprawia, że teraz mogę się uczyć od dzieci, pomagając im się rozwijać i towarzyszyć im podczas odkrywania świata. W pracy z najmłodszymi staram się wykorzystywać naturalne elementy przyrodnicze, by nawet w murach przedszkolnych dzieci mogły doświadczać otaczającego je świata. Uwielbiam także tworzyć z nimi prace plastyczne, ponieważ uśmiech, który nie znika wtedy z dziecięcych twarzy, jest bezcenny.

Iwona Kuchnia

Mam na imię Iwona. Jestem spełnioną Mamą i Babcią. Z natury jestem spokojną, cierpliwą i pomocną osobą. Kocham Dzieci, a praca z nim choć bardzo odpowiedzialna i wymagająca to spełnienie moich marzeń. Praktyczne doświadczenie w zawodzie Opiekuna Żłobkowego zdobyłam pracując z małymi grupami dzieci oraz jako Niania. Swoje doświadczenie popieram wiedzą teoretyczną, uzyskaną podczas szkoleń na opiekuna w żłobku i klubie dziecięcym z elementami animatora czasu wolnego.

Paulina Hruby

Z wykształcenia magister ekonomii. Prywatnie niepoprawna optymistka, amatorka dobrej kawy, w ciągłym biegu, mama trójki dzieci. Gdy założyłam własną rodzinę wiedziałam, że praca z dziećmi jest moim powołaniem i spełnieniem oraz źródłem niezwykłej energii, która przez 4 lata pracy towarzyszy mi i pozwala cieszyć się każdym dniem spędzonym z nimi. Uśmiech dziecka, a także jego sukcesy edukacyjne są dla mnie zaszczytną nagrodą.

Elżbieta Gołdas

Jestem logopedą i mam to szczęście, że mogę wykonywać zawód będący jednocześnie moją pasją. Nieustannie się uczę, czytam, biorę udział w wielu szkoleniach, weryfikując na bieżąco swoją wiedzę i umiejętności. W pracy wykorzystuję wiele metod i strategii dostosowując się do możliwości dziecka. Moim celem jest pomoc małemu człowiekowi w uporaniu się z jego trudnościami, ale w taki sposób by była to jednocześnie forma dobrej zabawy. Prywatnie spełniam się jako żona i mama energicznej dwójki, która pokazała mi jak ważny dla dziecka jest rozwój mowy i moc sprawcza jaką daje możliwość komunikowania się (zwłaszcza werbalnego). Bycie mamą pozwoliło mi spojrzeć na rodzicielstwo z innej perspektywy, dlatego staram się być specjalistą, którego sama chciałabym spotkać na swojej drodze-nigdy nie oceniam, staram się wspierać, być wyrozumiała i empatyczna.

Marzena Wrona

Jestem absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu (kierunek: nauczanie początkowe z językiem angielskim). Kilkuletnie doświadczenie zawodowe zdobyłam głównie w Wielkiej Brytanii, gdzie miałam okazję pracować z dziećmi dwujęzycznymi. Uczestnictwo w licznych zagranicznych kursach i szkoleniach umożliwiło mi wzbogacenie wiedzy i umiejętności. W pracy z dziećmi staram się podążać za ich indywidualnymi potrzebami. Jestem zwolenniczką nauki poprzez zabawę.

Justyna Mikołajczyk

Posiadając wykształcenie lingwistyczne oraz doświadczenie jako nauczyciel języka angielskiego, stawiam na atrakcyjność i radość podczas moich zajęć. Gdy dzieci śmieją się na lekcjach, dla mnie jest to największe osiągnięcie. Wierzę, że nauka, gdy spleciona jest z zabawą i aktywnościami sensorycznymi, przynosi największe korzyści.

W mojej pracy dążę do tego, aby być nauczycielem cierpliwym i serdecznym, lecz również wymagającym, aby zapewnić dzieciom jak najlepsze warunki do rozwoju. Jestem przekonany, że każde dziecko posiada jakąś unikalną moc – kluczem jest umiejętność jej dostrzeżenia! Mam słabość do kreatywnych pomocy dydaktycznych, dlatego po lekcjach nieustannie tworzę nowe materiały, aby zaskakiwać i inspirować moich małych uczniów.

Anna Kurowska

Jestem matką z ogromną miłością do dzieci. Możliwość uczestniczenia w kluczowym okresie kształtowania się i rozwoju małego człowieka jest dla mnie niezwykle inspirująca. Cieszę się, spędzając z dziećmi czas na różnego rodzaju zabawach, grach i wspólnym śpiewie. Jestem przekonana o sile nauki poprzez zabawę, ponieważ wierzę, że to aktywność, podczas której dziecko może rozwijać swoją wyobraźnię, kreatywność, inicjatywę i samodzielność.

Moje doświadczenie i umiejętność posługiwania się językiem angielskim zdobywałam przez 15 lat pobytu w Wielkiej Brytanii. Praca z dziećmi stanowi moją prawdziwą pasję.